Kvalita

Často se nám stává, že se na nás obrátí zklamaní klienti servisů, které zastupují určité výrobce.

Namátkou dva příběhy:

„Navštěvoval jsem jeden servis v Jablonci. Na prohlídce jsem požadoval výměnu brzdových destiček na zadních kolech. Přijímací technik mi po výměně oleje sdělil, že jsou destičky sjeté v normě a není třeba je měnit. Když se totéž opakovalo na další servisní prohlídce, kdy mě technik odbyl s tím, že na dílně říkali, že to ještě vydrží, pojal jsem podezření, zda je vše v pořádku. Na doporučení známého jsem navštívil Autocentrum Max. Tam mi zjistili, že sjeté destičky poničily oba kotouče. Vinou zanedbané údržby se zbytečně měnila půlka kola včetně ložisek a nábojů.“

Zdeněk, Jablonec nad Nisou

 

„Vlastním starší vůz značky Peugeot vyrobený v devadesátých letech minulého stolezí. Z důvodu špatně nastaveného karburátoru se přesycovala směs, a pokud jsem těsně před dosažením provozní teploty vypnul motor, už jsem nenastartoval. Motor se zahltil benzínem, a dokud se nezchladil, nechytl. Obrátil jsem se v dobré víře na větší servis v Liberci s tím, že určitě budou mít zkušenosti a diagnostické přístroje na úrovni, aby závadu našli a odstranili. Při první návštěvě mi vyměnili hadičku, která přivádí benzín do motoru. Za banální úkon jsem tam nechal skoro dva tisíce korun a problém se startováním byl dál. Při druhé návštěvě nějak vyčistili karburátor, takže asi měsíc startovalo auto bez problémů. Opět si za opravu řekli několik tisíc korun. Když se po měsíci problém opakoval, zajel jsem opět do servisu, abych opravu reklamoval. Teprve po delším rozhovoru s přijímacím technikem jsem zjistil, že jim diagnostika nic neukazuje a že neví, co s tím mají dělat. Obrátil jsem se proto na autoservis Max. Zkušený technik prohlédl auto a zjistil, že kuny překousaly kabel vedoucí od sondy ve výfuku do sytiče (auto přes noc stojí venku). Docházelo tak k chybné diagnostice teploty výfukových plynů. Závadu rychle a za pár korun opravili a auto zase šlape jako hodinky.“

Petr, Lučany nad Nisou

 

Rozčiluje vás přístup autoservisů? Když si neví rady, tak něco opraví s tím, že to „nějak dopadne“.  A navíc musí živit nějakého majitele, který dost možná ani nepracuje, ale stále má málo. Proto ty ceny.

Naším cílem je co nejlépe zanalyzovat zákazníkův problém. Nabídneme co nejoptimálnější opravu. Pokud je potřeba díl vyměnit, nabídneme širokou škálu variant od dílů originálních, přes neoriginální po repasované.

 

Stop nekvalitě!

Vyhlásili jsme program Stop nekvalitě!

Cílem autoservisu Max není co nejvíce vydělat na nenasytného majitele v pozadí. Našim cílem jsou profesionální, kvalitní služby za příznivé ceny.

Náš tým proškolených automechaniků udělá pro vaše auto to, co by udělali pro své vlastní. Budou pracovat s plným výkonem a nasazením do té doby, než najdou a opraví problematické místo.

Naším cílem je spokojený zákazník, který má jistotu, že ho jeho automobil nezklame ve chvíli, kdy to nejméně potřebuje.

Přijeďte se o našich kvalitách přesvědčit i vy.

  • Kvalita
  • Kontakty
  • Kde nás najdete

607 956 469
Novoveská 2187/22, 466 01 Jablonec nad Nisou

ADRESA

Autocentrum MAX
Novoveská 2187/22
466 01 Jablonec nad Nisou

IČ: 72749741 DIČ: CZ7902052521

KDE NÁS NAJDETE

N 50°722608', E 15.186131'

KONTAKTY

E-mail: info@autocentrummax.cz
Tel. 1: (+420) 607 956 469
Tel. 2: (+420) 606 133 342

PROVOZNÍ DOBA

Po - Pá: 07:00 - 15:30
(nebo dle dohody)